La filial del Grup Mediapro al Canadà ha adquirit l’empresa de serveis audiovisuals Tri-Lite TV, amb una trajectòria de més de 20 anys, i reforça la seva expansió a l’Amèrica del Nord.

Amb seu a l’estat d’Ontario, Tri-Lite TVE compta amb un centre de producció amb 500 metres quadrats de platós, controls de realització i mitjans tècnics per a la producció, cobrint una àmplia gamma d’esdeveniments esportius, entreteniment i informatius tant al Canadà com als Estats Units.

Chris Priess, president de Tri-Lite TV, s’ha incorporat a l’equip de Mediapro al Canadà com a general manager of broadcast services.

Óscar López, CEO de la filial canadenca del grup, destaca que Tri-Lite TV és un soci “ideal” per a la seva expansió al país, donada la seva experiència en serveis de transmissió remota i l’àmplia base de proveïdors. “És una companyia respectada per la qualitat del servei que ofereix. Ho veiem com una cosa natural dins del nostre negoci i esperem treballar amb Chris i la resta de l’equip per continuar fent créixer Mediapro a tota Amèrica del Nord”, assenyala López.

Mediapro gestionarà els drets audiovisuals de la Canadian Soccer Business fins al 2029, i recentment ha posat en marxa OneSoccer, un canal 24 hores i una plataforma OTT amb continguts en directe i sota demanda dedicats al futbol del país.