La Lliga de Futbol Professional ha adjudicat els dos lots més llaminers dels deu a concurs per a la comercialització dels drets d’explotació audiovisual de les properes tres temporades (de la 2016-2017 a la 2018-2019).

Telefónica s’ha endut el lot 5 per 750 milions d’euros, que consisteix en un partit de lliga de primera i un altre de segona per jornada en primera elecció, a més dels sis partits d’ascens a primera divisió. Els partits de lliga inclouen un màxim de 18 partits del FC Barcelona i 18 del Real Madrid, a més del matx entre ambdós equips de la segona volta.

Per la seva part, Mediapro pagarà 1.900 milions pel lot 6, format per l’emissió de vuit partits de primera per jornada en tercera selecció i tots els partits de la Copa del Rei excepte semifinals i final. Aquest lot inclou el partit de Barça i Madrid que no emeti l’adjudicatària del lot 5, a més del clàssic entre els dos clubs de la primera volta de la lliga.

La resta de lots (entre els quals hi ha el del partit en obert i el dels resums televisius) han quedat sense adjudicació al no arribar-se al mínim sol·licitat. Ara, la LFP negociarà la seva comercialització de manera individual amb les operadores interessades i adjudicarà cada lot directament a l’oferta més alta. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram