El Grup Mediapro, l’start-up tecnològica YBVR i l’operadora de telecomunicacions Telus han impulsat la implementació de l’experiència immersiva als partits de la primera divisió de la lliga de futbol del Canadà.

L’aplicació Telus Sports ofereix l’accés a algunes funcions úniques com la possibilitat d’escollir, en directe, entre vuit angles diferents per seguir un partit. Es tracta d’una innovació tecnològica que permet una experiència immersiva, personalitzada i flexible per als teleespectadors.

“Representa una oportunitat extraordinària per a OneSoccer [el canal de futbol llançat per Mediapro el 2019] i la Canadian Premier League, ja que portarà l’experiència del futbol a un altre nivell”, afirma Oscar López, conseller delegat de Mediapro al Canadà.

“En només quatre anys, la CPL s’ha convertit en una lliga atractiva i competitiva amb una bona base de seguidors. Telus i YBVR han entès la popularitat que té actualment el futbol al país. Estem encantats d’aportar innovacions que sumen un plus a l’experiència futbolística”, afegeix el directiu.