El 2015, Mediapro llançarà el canal de pagament Formula One a tota l’Amèrica Llatina excepte el Brasil, el qual dedicarà 24 hores a tot el que envolta aquesta competició. El nou canal, produït i distribuït per Direct TV, es distribuirà a través de totes les finestres prèmium: cable, satèl·lit i internet.

Cal recordar que, al març, la productora catalana va adquirir els drets d’emissió en exclusiva de l’F1 del 2015 al 2019, tant en obert com de pagament i en totes les plataformes i dispositius, per a l’Amèrica Central, Sud-amèrica (excepte Brasil) i el Carib.

Formula One emetrà en directe tots els grans premis, deu dels quals en exclusiva, així com carreres de classificació, entrenaments, entrevistes, reportatges.

A més, Mediapro ha arribat a un acord amb la Fox, la seva antecessora en els drets televisius de la Fórmula 1, per l’emissió compartida de deu grans premis en directe.  

La productora catalana destaca que l’F1 és un dels continguts prèmium més destacats del món, i d’una gran importància per a l’emergent mercat hispanoamericà, amb una audiència potencial de 400 milions de telespectadors.