Mediaset España ha reestructurat la seva àrea d’esports i unifica tota la seva oferta en aquest àmbit sota la denominació ElDesmarque, la plataforma adquirida fa quatre anys. Així, aquesta marca s’englobarà tota la informació esportiva de Telecinco, Cuatro i l’entorn digital del grup. La nova etapa s’iniciarà a mitjan agost, quan arrenqui la temporada futbolística.

L’objectiu de Mediaset és generar un flux constant i orgànic d’informació esportiva en totes les finestres de consum en televisió i digital. Una de les novetats de la nova etapa és l’ampliació del temps dedicat a la informació esportiva.

Una altra novetat és la incorporació de Joseba Larrañaga i Lucía Taboada, que s’uneixen a l’equip de  presentadors format per Manu Carreño, Ricardo Reyes, Luis García i Matías Prats Chacón.

Per la seva part, J.J. Santos deixarà de presentar els esports als informatius de Telecinco després de 17 anys. El periodista continuarà com a subdirector d’informatius de l’àrea esportiva, i com a president i conseller delegat de Supersport, de la qual té un 27% de l’accionariat i Mediaset el 32%.

Intercanvi informatiu

Amb aquesta reestructuració, els espais esportius de Telecinco i Cuatro empraran els continguts elaborats per la redacció digital d’ElDesmarque.com, sota coordinació de Juanjo Palomo, mentre que el web es nodrirà de les imatges i informacions emeses en televisió.

A més, ElDesmarque.com ampliarà la seva oferta informativa esportiva amb nous continguts d’entreteniment sobre salut, tendències, nutrició, consum i actualitat de celebritats de l’esport, entre d’altres.

Una altra novetat serà la posada en marxa d’un canal de Twitch d’emissió diària presentat per Raúl Jimeno ‘Menottinto’.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram