El diari Pallars Digital torna als orígens i inicia una nova etapa en solitari després de nou anys d’aliança amb Nació. D’aquesta manera, es vol dotar la capçalera de més autonomia i reforçar el compromís amb els lectors i amb el Pallars.

El canvi ja s’ha fet visible aquest divendres amb un nou disseny del portal, confeccionat sota la direcció tecnològica de José Manuel Gutiérrez, de Sobrevia.net. Durant els propers mesos, Pallars Digital anirà incorporant novetats en el nou disseny, amb noves eines, seccions i més funcionalitats.

En paral·lel, també s’ha actualitzat la capçalera, a càrrec de la dissenyadora Georgina Hidalgo, donant més importància a la paraula Pallars per remarcar el seu compromís territorial.

Pel que fa a la línia editorial, el mitjà remarca que no hi haurà canvis. “Com en els darrers nou anys amb Nació, Pallars Digital seguirà gaudint de la seva independència editorial i periodística. Una llibertat que ens permet seguir oferint un periodisme honest i compromès amb el Pallars”.

El camí “òptim” per garantir el seu futur

El director de Pallars Digital, Jordi Ubach Llorens, s’ha mostrat “esperançat” pels reptes que afronta la capçalera, i convençut que el camí que emprèn “és l’òptim, perquè és el que ha de garantir la subsistència i el futur del nostre mitjà”. A més, Ubach ha volgut agrair a tot l’equip de Nació aquests “nou anys d’aprenentatge i projectes compartits”.

Pallars Digital va néixer el 27 de maig de 2013 com el primer diari digital de l’àmbit informatiu de les comarques pallareses. El febrer de 2015, el mitjà va iniciar una nova etapa sota el paraigües del Grup Nació Digital en una aliança que s’ha prolongat fins ara.

Jordi Ubach: “Creiem en el periodisme de proximitat, és on neixen les coses que interessen a la gent”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram