El grup Prensa Ibérica ha remodelat la divisió comercial corporativa per millorar i adaptar la seva estructura tant a les noves tendències del mercat com a les necessitats d’anunciants i agències de publicitat.

Prensa Ibérica ha incorporat nous perfils comercials amb l’objectiu de tenir una estructura més competitiva, eficaç i orientada a un mercat amb unes demandes que evolucionen al ritme del canvi en els hàbits de consum, així com per “la diversificació, amplitud i creixements” de les audiències digitals dels mitjans del grup, tant a nivell local com estatal.

La nova divisió comercial està integrada en la direcció general de negoci de Prensa Ibérica que dirigeix Luis Andreu, i està encapçalada per Juan Ramón Rodríguez, que es va incorporar a l’empresa l’any passat amb aquest encàrrec. El director comercial corporatiu ha incorporat cinc noves àrees: programàtica i adserving; esdeveniments; branded content; big data, i xarxes socials.

El nou equip està format per Rocío Echevarría, directora de màrqueting comercial; Bárbara Fánegas, responsable de desenvolupament de producte; Daniel González, director comercial online; Borja Folgado, cap de publicitat digital; Ana Gilabert, responsable de programàtica i adserving; Sergio de María, director comercial de publicitat impresa; Benjamin Mancheño, cap de publicitat impresa; Juan Antonio Pagan de la Cruz, manager comercial esdeveniments; Fátima Fares, directora comercial local zona sud; Angel San Martín, director comercial local zona nort, i Jaime Suárez, director comercial d’acords institucionals.

A més, els responsables de les tres noves àrees de suport són Atala Martín (branded content), Matías de la Barra (big data), i Fátima Martel (xarxes socials).