Prisa ha tancat el 2017 amb unes pèrdues netes de 102,9 milions d’euros, un increment del 51,7% respecte als 67,9 milions de l’exercici anterior. Pel que fa al resultat d’explotació, el grup obté un benefici de 105,7 milions, un 6,3% més que els 99,5 de 2016, amb uns ingressos de 1.159,6 milions, un 1,4% menys que els 1.175,9 de l’any anterior.

Per divisions, la ràdio registra un benefici d’explotació de 26,4 milions d’euros, un 6,2% menys que els 28,2 milions de 2016, amb uns ingressos de 280,7 milions (cauen un 6,8%), dels quals 250,2 són publicitaris (–2,2%).

Quant a l’àrea de premsa, Prisa tanca amb unes pèrdues d’explotació de 14,1 milions d’euros, quan el 2016 va registrar un benefici de 7,1 milions. En aquesta divisió els ingressos van ser de 220,6 milions (–8,1%), dels quals 105,5 milions pertanyen a la publicitat (–7,9%) i 79,4 a les vendes (–13,3%).

Per la seva part, l’àrea d’educació del grup, Santillana, registra un benefici d’explotació de 110,2 milions (+11,8%), amb uns ingressos de 656,2 milions (+2,4%).

Finalment, el deute bancari total a 31 de desembre de 2017 era de 1.421,6 milions d’euros, el que representa una reducció de 64,5 milions respecte al que Prisa devia un any abans.