El 14 de desembre la revista Rockdelux tornarà com a mitjà 100% digital i de pagament. La històrica capçalera es va acomiadar el passat maig després de més de 35 anys de trajectòria per la crisi de la premsa impresa.

La nova etapa es produeix sota l’aixopluc del Primavera Sound, que a partir d’ara acull l’equip de Rockdelux. “L’aliança no és només estratègica per a Primavera Sound, sinó que va més enllà, garantint el funcionament autònom i independent de Rockdelux per respecte a la història i transcendència del mitjà. Abans que res, seguim sent lectors i fans”, assenyalen des del festival en un comunicat.

La relació entre ambdues parts no és nova: Rockdelux havia col·laborat amb el Primavera Sound des dels inicis del certamen i havia prescriptora d’un dels seus escenaris.

Nous col·laboradors i continguts

El projecte seguirà dirigit per Santi Carrillo en el terreny editorial i Francesc Vaz en el comercial, mentre que Juan Cervera serà l’assessor editorial i Gemma Alberich la responsable de disseny. A aquesta estructura, completada pels col·laboradors habituals de la revista, se li suma l’equip del Primavera Sound “amb l’afany de crear el mitjà musical i cultural de referència en parla hispana per a la nova dècada”.

En aquesta nova etapa, la nòmina de col·laboradors s’ampliarà per abastar noves veus i latituds, amb un “èmfasi renovat” en l’Amèrica Llatina. A més, als continguts de música (el pal de paller), sèries, cinema, literatura i còmics s’hi afegiran altres temàtiques: videojocs, moda, gastronomia o esport.

Amb el nou Rockdelux també es recupera la marca Indiespot, el digital musical que va tancar a l’octubre després de 13 anys. Serà en forma de secció dedicada íntegrament a artistes i grups emergents coordinada per l’equip d’Indiespot.

Subscripció digital

Rockdelux passa de ser una revista impresa de periodicitat mensual a un mitjà 100% digital d’actualització diària. A més de renovar la seva imatge, la publicació adoptarà un enfocament que uneixi l’experiència de Rockdelux i la visió de la generació digital. Igual però diferent és el lema de la campanya per anunciar el retorn de Rockdelux.

En aquesta nova etapa el mitjà ha adoptat un model de subscripció digital, ja que es considera l’única manera de garantir la seva viabilitat. “Només així es poden assegurar unes condicions dignes per a totes les persones involucrades en el projecte i garantir que el nivell de les publicacions seguirà sent excel·lent”, assenyalen.

El preu de la subscripció és de 3,99 euros mensuals o 40 euros anuals. Com a oferta de llançament, el primer mes tindrà un preu d’1 euro. Les persones no subscriptores podran accedir a cinc continguts mensuals gratuïtament previ registre.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram