Rosa Romà i Monfà ha estat reelegida degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya per a un segon mandat de tres anys. La directora de màrqueting, comunicació i responsabilitat social corporativa del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus encapçalava l’única candidatura presentada a les eleccions previstes per a l’11 d’abril, de manera que ha quedat proclamada electa automàticament.

La nova junta de govern del Col·legi la completen el vicedegà de publicitat Marc Elena i Soler (Adsmurai); el vicedegà de relacions públiques Àlex Marquina (Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals); el tresorer Aleix Satorras (Evil Love); la secretària Sílvia Hernàndez (Generalitat), i les vocalies de Mabel Mas (Time Out), Sílvia Sivera (Universitat Oberta de Catalunya), Beth Abad (Agència Catalana de Consum), Elisabet Garcia (Nestlé), Marc Puig i Guàrdia (Branding Time) i Marc Martí i Ramon (Marc Martí). Respecte a l’anterior junta només repeteixen Romà, Elena, Puig i Martí.

El principal objectiu de la nova junta és accelerar el procés de transformació que està duent a terme el Col·legi. D’una banda, convertir-lo en el principal referent institucional de la indústria de la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. I per l’altra, representar els interessos professionals del sector i impulsar conjuntament el potencial i el talent d’una indústria que progressivament recupera el pes que li correspon en l’economia catalana.

En aquest mandat, la junta impulsarà la creació d’una comissió executiva d’expansió, transformació digital i noves tendències en màrqueting i comunicació formada pels col·legiats Mercedes Piera (Mercedes Piera Public Relations & Protocol), Marta Catasús (experta en estratègia de mitjans), Alba Roig (Lewis), Maties Ramos (Rebold), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Eduard Amiel (Carat), Marc Cortés (Roca Salvatella) i Carles Ortet (Zoopa).

“El màrqueting i la comunicació de Catalunya és avui un ecosistema emergent i renovat; reconegut pel seu talent, resultats i ambició transformadora”, destaca Rosa Romà. “La nova junta ens hem proposat convertir el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya en un accelerador i tractor de negoci, talent i visibilitat; i com a experts volem exercir de connector i catalitzador de la transformació que exigeix el propi sector del màrqueting i la comunicació per reivindicar un major lideratge nacional i internacional”, afegeix la degana.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram