La tercera edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, que se celebra els dies 5 i 6 de maig sota el títol Explore. Connect. Change., ha començat a desvelar el seu programa amb l’anunci dels dos primers ponents.

Un és Edu Pou, director creatiu executiu de Here Be Dragons, que oferirà una conferència sobre realitat virtual, l’especialitat de l’estudi. L’altre és Stephane Scheyven, director de desenvolupament a Europa de Contagious Communications, qui abordarà l’impacte de la nova tendència anomenada machine learning (aprenentatge de màquines).

A banda, Sitges Next ha llançat la campanya de l’edició d’enguany, que duu per lema We are all explorers of the future. Realitzada per l’agència &Rosàs, posa l’accent en un acostament de la innovació a tothom, remarcant el fet que tothom en pot ser protagonista.

El concurs de campanyes, en marxa

Finalment, fins al 20 d’abril es poden presentar campanyes als premis Sitges Next. Una de les novetats d’enguany és la reformulació del concurs: s’han eliminat les categories per evitar encotillaments i s’ha creat la llista Next to Watch.

Així doncs, hi haurà un palmarès únic i integrat que reconeixerà els millors treballs de l’Estat espanyol en innovació en comunicació, per tal de descobrir, recopilar i aportar valor a exemples de creativitat i innovació. La llista estarà formada per les millors peces presentades al concurs segons el criteri d’un jurat d’experts.

Les peces s’han d’haver exhibit a l’Estat entre l’1 de gener de 2016 i el 20 d’abril de 2017. El preu d’inscripció és de 90 euros per campanya (cada tres campanyes inscrites, la quarta és gratuïta).