El 10 de gener de 2008 va sortir al carrer el primer número de l’edició de Time Out a Barcelona. Per commemorar aquest 15è aniversari, el nou número de la revista reuneix 15 joves de 15 anys (o que els faran aquest 2023) perquè expliquin com veuen la ciutat i comparteixin què fan en el seu temps lliure, aficions i inquietuds.

A més, l’edició digital repassa els tres lustres de trajectòria de Time Out Barcelona amb 15 portades “significatives” triades pel seu director d’art, Diego Piccininno.

Mercat gastronòmic el 2024

Coincidint amb el 15è aniversari, la publicació ha anunciat que el 2024 obrirà un Time Out Market a la terrassa-mirador del Maremàgnum, al Port Vell de Barcelona. Es tracta d’un mercat gastronòmic de 5.250 metres quadrats que acollirà una selecció de 14 xefs, un restaurant de servei complet i quatre bars, amb taules comunals.

A banda de l’oferta gastronòmica, el Time Out Market no oblida el teixit cultural, i comptarà amb un espai per a esdeveniments i actuacions en directe, un estudi de ràdio, i una programació de creadors i artistes locals.

Time Out va obrir el seu primer mercat el 2014 a Lisboa, i després van venir Miami, Nova York i Mont-real, entre altres ciutats del món. Barcelona serà la segona ciutat europea que n’acull un.

Mabel Mas: “A Time Out hem aconseguit no vendre la crítica”