TV3 va tornar a ser la cadena més vista al febrer i ja suma set mesos consecutius de lideratge. En concret, va registrar un 14,6% de quota de pantalla, quatre dècimes més que al gener.

Per darrere, Antena 3, amb un 12,1% (suma un punt), i Telecinco, amb 11,2% (repeteix resultat), tornen a intercanviar posicions.

A continuació, laSexta, amb un 6,9% (puja 1,3 punts), avança La 1, amb 6,7% (perd dues dècimes). Les segueixen Cuatro, amb un 4,8% (retrocedeix una dècima), i Trece, amb un 1,6% (una dècima més).

Finalment, la nova 8tv va fer un 0,8% de quota, guanyant una dècima respecte al gener.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 25 dels 28 dies de febrer; va liderar el rànquing de programes tots els dies del mes, sempre gràcies a una edició del Telenotícies, i va situar 20 espais entre els 40 més vistos, dels quals 8 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,3% de quota de pantalla (igual que els quatre mesos precedents); el Super3/33 un 0,4% (cau una dècima), i l’Esport3 un 0,6% (també en perd una).

Antena 3 manté el lideratge a l’Estat

Al febrer, en el conjunt de l’Estat, Antena 3 va ser líder per quart mes consecutiu amb un 14,4% de quota de pantalla (guanya quatre dècimes), seguida de Telecinco, amb un 13,5% (també en suma quatre).

Per darrere es troben La 1 amb un 8,4% de share (perd mig punt); laSexta amb un 7,2% (guanya 1,2 punts); Cuatro amb 5,3% (repeteix resultat), i tanca el rànquing de generalistes Trece amb un 2,3% (puja una dècima).