TV3 va ser de nou la cadena més vista al febrer i ja acumula 43 mesos consecutius de lideratge, ampliant així el rècord assolit el març de 2019.

En concret, el mes passat TV3 va registrar un 15,2% de quota de pantalla de mitjana, set dècimes més que al gener. Per darrere van empatar amb un 11,5% de share Antena 3 (guanya mig punt) i Telecinco (suma 1,3 punts).

A continuació hi ha laSexta amb un 7,1% de quota (puja mig punt) i avança La 1, amb un 7% (cau sis dècimes). Per darrere es troben Cuatro, amb un 4,6% (retrocedeix quatre dècimes), i Trece, amb un 1,9% (en perd una). Finalment, 8tv va fer un 0,7% de share, una dècima menys que al gener.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 26 dels 28 dies de febrer; va liderar el rànquing de programes 25 dies, sempre gràcies a una edició del Telenotícies o un especial de la jornada electoral. A més, va situar 23 espais entre els 40 més vistos, dels quals 7 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,5% de quota de pantalla (perd una dècima respecte al gener); el Super3/33 un 0,6% (repeteix resultat per quart mes consecutiu), i l’Esport3 un 0,4% (cau una dècima).

Telecinco continua líder a l’Estat

Al febrer, Telecinco va tornar a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 30è mes consecutiu amb un 15,2% de quota de pantalla (puja 1,4 punts respecte del gener), distanciant-se d’Antena 3 , que es va fer un 14,3% (guanya set dècimes).

Per darrere es troben La 1, amb un 8,6% de share (retrocedeix 1,2 punts i iguala el seu mínim històric de juliol de 2019 i juliol de 2020); laSexta, amb 7% (suma una dècima); Cuatro, amb el 5,1% (cau dues dècimes), i Trece, amb un 2,3% (repeteix resultat).