TV3 intensifica l’aposta pels continguts audiovisuals pensats per al consum digital per tal d’arribar a nous públics.

Les novetats són Mood Z, dirigit per Marc Gabernet i presentat per Marina Vallejo, amb continguts per als joves creats i explicats per ells (estrena el 12 d’octubre); l’espai col·laboratiu La comunitat, conduït per Bibiana Ballbè (14 d’octubre); el talent show musical Cover, presentat per Miki Núñez (19 d’octubre); i Jugada mestra, amb Carles Sànchez Verdú i Charlie Pee, sobre els nous talents de la comèdia (14 de gener). Els nous espais sorgeixen de la convocatòria per a nova obra audiovisual realitzada amb el suport del Departament de Cultura.

A aquestes quatre novetats s’hi suma la segona temporada de Bricoheroes, presentada per en Peyu i Jair Domínguez (torna el 25 d’octubre), que es va estrenar l’any passat amb èxit.

A més, a principis de 2021 hi ha previst dues produccions infantils que s’estrenaran en primícia a les xarxes.

Tot i que són continguts creats específicament per al consum digital, es contempla la possibilitat que alguns dels nous espais després siguin emesos a la televisió, com va passar a l’estiu amb Bricoheroes. Així ho va admetre dilluns el director de TV3, Vicent Sanchis, en la presentació dels nous continguts digitals. En el cas de Bricoheroes, en Peyu va explicar que els capítols de la segona temporada s’han fet més llargs per adaptar-se més al format televisiu.

Per la seva part, el director de Catalunya Ràdio i de Mitjans Digitals de la CCMA, Saül Gordillo, va celebrar la “declaració de principis” de TV3 de presentar projectes digital first. Una aposta digital, va afegir, que “ha vingut per quedar-se”, i que serà “recurrent”.