TV3 va tornar a ser la cadena més vista al març i ja suma 44 mesos consecutius de lideratge, ampliant així el rècord assolit el març de 2019.

En concret, el mes passat TV3 va registrar un 14,7% de quota de pantalla de mitjana, mig punt menys que al febrer. Per darrere Telecinco va recuperar el segon lloc en solitari amb un 13,2% de share (puja 1,7 punts), deixant enrere Antena 3 amb un 11,6% (suma una dècima).

Per darrere empaten amb un 6,8% de quota laSexta (perd tres dècimes) i La 1 (en cau dues), seguides de Cuatro amb 4,6% (repeteix resultat), i Trece amb 1,6% (retrocedeix tres dècimes). Finalment, 8tv va fer un 0,7% de share, igual que al febrer.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 23 dels 31 dies de març; va liderar el rànquing de programes 30 dies, sempre gràcies a una edició del Telenotícies. A més, va situar 19 espais entre els 40 més vistos, dels quals 6 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,3% de quota de pantalla (perd dues dècimes respecte al febrer); el Super3/33 un 0,6% (repeteix resultat per cinquè mes consecutiu), i l’Esport3 també un 0,6% (creix dues dècimes).

Telecinco continua líder a l’Estat

Al març, Telecinco va tornar a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 31è mes consecutiu amb un 16,3% de quota de pantalla (puja 1,1 punts respecte del febrer), el seu millor resultat en els darrers cinc anys. Per la seva part, Antena 3 va registrar un 14,4% (una dècima més), la millor dada mensual des de desembre de 2013.

Per darrere es troben La 1 amb un 8,7% de share (guanya una dècima); laSexta amb 6,8% (retrocedeix dues dècimes); Cuatro, amb el 5% (en perd una), i Trece, amb un 2,2% (també cau una dècima).