Juan A. Robles, Marc Elena i Otto Wüst [foto: Adsmurai].

Adsmurai celebra el seu desè aniversari amb un balanç positiu i mirant cap al futur amb “optimisme i determinació”. En aquesta dècada, ha passat de ser una start-up especialitzada en paid media a una companyia integral que ofereix una àmplia gamma de serveis i solucions tecnològiques amb oficines a Barcelona, Madrid, Màlaga, Bogotà i Nova York.

Adsmurai va néixer el 2014 fundada per Marc Elena, Otto Wüst i Juan Antonio Robles amb la visió de revolucionar la publicitat digital i l’objectiu d’oferir de manera transparent experiències publicitàries més personalitzades i atractives, capaces de generar un impacte positiu.

Des del principi, Adsmurai va buscar diferenciar-se desenvolupant una plataforma tecnològica que permetés als marketers dissenyar anuncis més impactants i rellevants.

“Hem tingut un impacte positiu en la indústria del màrqueting digital. Adsmurai ha desafiat les expectatives en demostrar que una start-up pot competir i guanyar la confiança de grans clients, fins i tot en els seus primers anys”, destaca Marc Elena, conseller delegat de l’empresa. “Estem orgullosos del nostre paper en la transformació del panorama digital i continuarem innovant per a oferir solucions d’avantguarda als nostres clients”, afegeix.

“La innovació està en l’ADN d’Adsmurai. No es tracta d’una decisió estratègica puntual, sinó d’una manera de treballar inherent a l’empresa. Aquest esperit inquiet i la cerca constant de la millora són impulsats per l’equip fundador i pel talent que s’ha sumat al projecte al llarg dels anys”, apunta Otto Wüst, director d’operacions.

Creixement exponencial

En aquests deu anys, Adsmurai ha experimentat un creixement accelerat en termes d’empleats, clients i presència global. Segons explica en un comunicat, des de la seva creació, la inversió publicitària gestionada ha augmentat un 55% de mitjana anual i els ingressos nets ho han fet un 48%.

A més, amb l’impuls de la integració de noves àrees de negoci com a consultoria, data, contingut orgànic o creativitat, la plantilla s’ha ampliat exponencialment i es preveu arribar a les 400 persones empleades a finals d’any.

Adsmurai subratlla que el creixement i la consolidació del seu producte tecnològic també ha estat exponencial, processant actualment més de 10 bilions de productes mensuals, i amb previsió de tancar l’any gestionant un bilió d’inversió publicitària.

Compromís amb la innovació

L’empresa diu que el seu èxit es basa en “la combinació d’una tecnologia eficient i un servei excel·lent”, amb equips dedicats i especialitzats en diferents àrees considerades clau, posant en el centre les necessitats de la clientela.

“A Adsmurai, ens esforcem per construir relacions sòlides i transparents amb els nostres clients i socis, sent fidels al compromís amb la transparència en un sector que històricament ha estat ple d’opacitat i fins i tot frau a l’anunciant”, afirma Wüst. “Aquests valors fonamentals han estat clau per a l’èxit de l’empresa en els últims deu anys i continuaran guiant el seu camí cap al futur”, rebla.

La companyia tecnològica afegeix que, en el seu creixement, també ha estat important la inversió en recursos i desenvolupament. Així, en els últims mesos ha invertit més de 3 milions d’euros en el seu producte tecnològic per desenvolupar noves funcions i millorar les existents.

“Adsmurai ha estat pionera en l’adopció de tecnologia per millorar el rendiment i optimitzar els processos de publicitat digital. El nostre compromís amb la innovació ens ha permès liderar el camí en la indústria i oferir solucions efectives als nostres clients”, ressalta el conseller delegat, Marc Elena.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram