Alayans Media, la plataforma tecnològica i publicitària impulsada el 2020 per diverses editores encapçalades per Henneo, ha absorbit Bluemedia, la comercialitzadora del grup. Així doncs, des de l’1 de gener, tots els serveis publicitaris que gestionava Bluemedia s’han incorporat a Alayans.

Amb aquesta operació, la plataforma busca “reforçar la seva missió de hub tecnològic per contribuir a la transformació digital de diferents mitjans editorials amb la gestió comercial integral dels espais publicitaris de tots els seus socis, així com de diferents clients editorials que puguin incorporar-se”.

Des de la creació d’Alayans, als socis fundadors –Henneo, Serra, Segre, Joly, El Progreso, Edigrup, Diario de Navarra, Diario de León i La Gaceta de Salamanca– s’han sumat més de 50 capçaleres diferents.

Joan Alegre, director general d’Alayans

En aquesta nova etapa, la direcció general d’Alayans Media ha estat encomanada a Joan Alegre, fins ara director general de Bluemedia. Completen l’equip Pablo Rodés, director gerente; Emilio Rojo, director comercial; Rafael Marín, director d’operacions, i Elena Manterola, directora d’estratègia comercial digital.

Amb l’absorció de Bluemedia, Alayans incorpora a la gestió unificada de l’inventari digital totes les solucions comercials dels editors, el branded content i el paper. A més, per incrementar la capacitat d’optimització dels ingressos digitals, es reforcen els recursos destinats a la innovació comercial digital.

Alayans està oberta a la participació d’altres grups editorials, estatals i internacionals, tant en l’àrea d’innovació per a la transformació digital com en la gestió comercial integral d’espais publicitaris.