Utiq va completant el seu equip directiu. L’empresa de tecnologia publicitària europea impulsada per Deutsche Telekom, Orange, Telefónica i Vodafone ha nomenat Alberto Martín Vicente com a director de vendes per impulsar el seu creixement i expansió a l’Estat espanyol, sobretot en el sector d’anunciants i agències de mitjans.

Martín s’encarregarà de donar suport a les companyies per evolucionar cap a un màrqueting digital responsable i escalable, basat en el consentiment i la transparència respecte al consumidor final.

Amb la seva incorporació, Utiq reafirma el compromís d’oferir solucions publicitàries innovadores i efectives als seus clients, abordant desafiaments clau en la privadesa de dades compartides a través de la seva eina Consenthub.

“La personalització ja no és opcional, per tant, tant les marques com els editors han de considerar la privadesa com un actiu estratègic ja que és l’única forma de guanyar avantatge competitiu. Per aconseguir això necessitem companys de viatge com Utiq que ofereix solucions obertes i fiables”, apunta el nou director de vendes.

Alberto Martín acumula més de dues dècades d’experiència en el sector. Prové d’Adevinta, on ha estat director de vendes de publicitat per a tots els sites del grup (2019-2024). Anteriorment també havia estat cap de vendes de publicitat digital a Schibsted Spain (2011-2018) i cap de vendes de grans comptes a Fotocasa (2009-2011).

S’activa el servei de publicitat digital de Deutsche Telekom, Orange, Telefónica i Vodafone
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram