El president de l’Associació Empresarial de Publicitat, Álvaro Montoliu, assegura que l’acord amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya té com a objectiu “situar Catalunya com a punta de llança” del sector. Així ho ha dit en una entrevista a Ctrl Control Publicidad.

L’acord té com a objectiu principal impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques. “Les dues associacions volem el millor per al sector. Era una necessitat primordial, és un acord històric”, subratlla Montoliu.

Tothom es pregunta perquè s’ha trigat tant de temps a formalitzar-se l’acord. Álvaro Montoliu és molt taxatiu: “Pels egos”. El president afegeix que “Lamentablement és molt habitual a Catalunya. Un es creu millor que l’altre, que en sap més i que té més drets”.

El president de l’Associació Empresarial de Publicitat té clar que la unió fa la força i va més enllà. En aquest sentit, diu que l’acord té un missatge implícit cap a les agències que treballen des de Catalunya: “No tingueu por a col·laborar amb altres agències! Amb la col·laboració i la confiança mútua es creix”, rebla.