L’empresa de senyalització digital Luk Hiar ha fitxat Antonio Traugott com a nou director de creixement. El fins fa poc director general del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya assumirà el càrrec l’1 de setembre.

Traugott s’encarregarà de liderar el desenvolupament de negoci d’aquesta companyia en procés d’expanysió. Luk Hiar ofereix solucions integrals de comunicació visual digital per a empreses de qualsevol sector, i compta amb presència a Portugal, Bèlgica, Marroc i Nova York, a banda d’Espanya.

“Començo una nova etapa amb molta il·lusió en un dels sectors amb més present i futur de la comunicació. El digital signage fa anys que protagonitza els percentatges més grans de creixement d’inversió publicitària i el seu potencial és enorme en qualsevol sector empresarial”, assenyala Traugott en un comunicat.

“La incorporació d’Antonio Traugott significa una aposta decidida de l’empresa pel creixement accelerat, fonamentat en la inversió en innovació a tots els nivells, el màrqueting i l’excel·lència operativa, i Antonio reuneix les qualitats i l’experiència professional idònies per liderar aquest repte tan apassionant com desafiant”, apunta Jorge Luna, soci-director general de Luk Hiar.

Antonio Traugott va deixar a finals de maig el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, on s’havia incorporat l’abril de 2018 com a director general. Anteriorment havia estat director general d’IAB Spain (2005-2018) i d’Adigital – Associació Espanyola de l’Economia Digital (1999-2005).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram