El grup Atresmedia i l’empresa de tecnologia publicitària The Trade Desk han anunciat una col·laboració estratègica per a la compra programàtica de publicitat en televisió lineal sota la marca AtresDesk. D’aquesta manera, oferiran al mercat publicitari anuncis televisius de forma automàtica utilitzant la plataforma de demanda (DSP) de The Trade Desk.

“Estem encantats de col·laborar amb Atresmedia en el llançament d’AtresDesk, que representa un pas important cap a la integració del món més tradicional de la televisió lineal amb la innovació de la publicitat programàtica . Com a primera plataforma de demanda (DSP) amb accés, estem orgullosos d’oferir als nostres clients la possibilitat de comprar espai publicitari digital al voltant de l’extens inventari de contingut prèmium d’Atresmedia d’una manera més flexible i específica que mai, a través de subhastes a temps real”, celebra Natalia Papiol, directora general de The Trade Desk a Espanya.

“L’acord amb The Trade Desk ens permetrà posar a l’abast dels seus clients inventari prèmium, professional i brandsafe de màxim abast. Continuem apostant per la innovació, per la digitalització, l’automatització i, per descomptat, per vincular els nostres anunciants amb els nostres continguts de qualitat”, apunta José Miguel García Gasco, director general d’Atresmedia Publicidad.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram