L’agència Canela ha incorporat Andrea Xandri Peraire com a directora creativa per mantenir la seva adaptació a la constant transformació del sector. Xandri té la missió de crear oportunitats de negoci a través de l’storytelling i el desenvolupament de nous formats narratius, a més d’aportar idees per als projectes de cada compte de l’agència.

Amb la seva incorporació, Canela vol continuar impulsant la creativitat en la seva estratègia de comunicació integral a Espanya i Portugal, incloent Studio, la unitat de negoci transversal llançada el 2022 i enfocada en el desenvolupament de serveis d’àudio, branding, disseny, vídeo i disseny web.

“La comunicació i la creativitat han d’anar de la mà en un moment en què connectar amb l’audiència és tot un repte, a causa de la quantitat desbordant d’informació i del nombre de plataformes i canals al nostre abast”, assenyala Xandri.

“Avui dia és imprescindible comptar amb especialistes en creativitat que impulsin noves formes de comunicar, arriscades i impactants. Estem segurs que Andrea portarà molts èxits a Canela gràcies a la seva gran experiència al sector”, afirma Deborah Gray, fundadora i directora gerent de l’agència.

Andrea Xandri té més de deu anys d’experiència en agències de comunicació i publicitat i també com a docent. El 2020 va ser cofundadora de La No Agencia, agència de màrqueting digital de la qual fins ara n’era la directora creativa.