El fundador i CEO de l’agència Zoopa, Carlos Ortet, assumeix la direcció dels Premis Impacte de 2022 que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que tindran lloc el 3 de novembre.

“La meva principal fita com a director dels Premis Impacte d’aquest any és posar llum a l’impacte positiu del nostre sector. Una edició a on reconeixerem aquells projectes que han aconseguit treure el millor de nosaltres mateixos com a societat i han fet bategar més fort el cor dels catalans”, assenyala Ortet, vicedegà d’innovació en continguts i producció del Col·legi.

Enguany, l’esdeveniment repetirà la fórmula de l’anterior edició, amb dues parts diferenciades: un programa de conferències al matí a El Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels guardons a la tarda al CosmoCaixa i la posterior festa sectorial, que es recupera.

L’objectiu dels Premis Impacte 2022 és reforçar l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa en les marques i la ciutadania. En aquest sentit, les categories acolliran els projectes “més impactants” en accions de comunicació i màrqueting, comunicació corporativa i relacions públiques, peces i eines de màrqueting digital, productes, marques, serveis, start-ups, esdeveniments i packaging.

Els guardons estan plantejats com el termòmetre de la salut creativa en màrqueting, publicitat i comunicació de Catalunya.

Carlos Ortet: “Els mitjans no han de competir, sinó que han de trobar quin és el seu propòsit i la seva contribució en la societat”