La vuitena edició de la trobada Zoom Marques del Clúster Audiovisual de Catalunya analitzarà el rol del branded content com a canalitzador del propòsit de les marques. La sessió tindrà lloc aquest dimecres, a les 11 h, al Foment del Treball, i també es podrà seguir en directe per streaming.

En l’activitat participaran Carlos Sánchez-Llibre, cofundador de Bakery Group i Tomando Conciencia; Marc Ros, fundador i conseller delegat d’Aftershare TV i vicepresident de relacions institucionals de BCMA Spain, i Ana Palencia, responsable de comunicació, relacions públiques i responsabilitat social corporativa d’Unilever. La taula serà moderada per la periodista Leticia Iglesias, editora i presentadora a l’informatiu matinal de Telecinco.

El Zoom Marques se centrarà en per què aquestes han de tenir, en el context de transformació actual, un propòsit, i com aquest ha de guiar sempre la seva presa de decisions. També s’analitzarà el branded content entès com a actiu de comunicació produït o coproduït per una marca i que té la finalitat de comunicar els seus valors.