Miquel Campmany, Eva Pomares, Pere Navalles, Oriol Duran, Iolanda Casalà i Àngels Bardina (foto: Col·legi del Màrqueting i la Comunicació).

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha presentat aquest dimecres Impactes, un magazín en format web i paper dirigit als professionals del sector. L’objectiu és compartir contingut qualitatiu, generar conversa i dinamitzar el sector.

El degà del Col·legi, Miquel Campmany, s’ha encarregat de conduir l’acte celebrat al Palau Robert de Barcelona, i ha presentat Impactes com un espai de trobada únic i en català que neix de la missió de l’entitat de posar en valor una professió “sovint qüestionada, però tan necessària per a la societat”.

En l’acte també ha intervingut el secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat, Oriol Duran, qui ha ressaltat el suport de la Generalitat a la iniciativa del Col·legi, tot posant èmfasi en la voluntat de “ser partícips, no només espectadors” d’aquest nou projecte. Per part del Govern també ha assistit Eva Pomares, directora general de Difusió.

Àngels Bardina, vocal de la junta del Col·legi i cap de publicitat de la Diputació de Barcelona, ha explicat que Impactes no només es dirigeix als col·legiats, sinó també a tots els professionals interessats en el màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. A més, ha emfatitzat que el magazín és un espai obert a la participació dels diferents agents del sector.

En l’acte, Iolanda Casalà, vicedegana de publicitat del Col·legi i cap d’estratègia de McCann Barcelona, ha presentat el nou claim i brand idea de l’entitat: Creem llibertat d’elecció, que vol destacar la contribució permanent de tots els professionals del màrqueting i la comunicació per afavorir la diversitat d’opcions i de tria en qualsevol àmbit de la societat.

Finalment, Pere Navalles, director del Màster de Neuromàrqueting de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha presentat els resultats preliminars d’un estudi que està analitzant la percepció dels consumidors sobre els conceptes màrqueting, publicitat, comunicació i disseny. Un dels aprenentatges obtinguts fins al moment que caldrà acabar de verificar és que el disseny té millor acceptació entre la població que la publicitat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram