Els Premis Impacte i la recuperada Nit del Màrqueting i la Comunicació se celebraran el 8 de juny a Sitges com el gran esdeveniment del sector. Organitzat pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, comptarà amb la direcció de Carlos Ortet, vicedegà d’innovació en continguts i producció de l’entitat i CEO de l’agència Zoopa, i que ja va liderar l’anterior edició dels Premis Impacte.

L’esdeveniment tindrà tres fases seguides i diferenciades. En primer lloc, el lliurament dels Premis Impacte com a reconeixement a les campanyes, accions, projectes i professionals més destacats de l’últim any a Catalunya. Tot seguit, els assistents als guardons podran gaudir de la Nit del Màrqueting i la Comunicació als jardins del Teatre Prado, amb sopar i actes de reconeixement i actuacions. Per acabar, hi haurà una festa final en un xiringuito de platja amb música i networking festiu.

El Col·legi ressalta l’aposta que fa l’Ajuntament de Sitges per convertir la vila en un referent internacional per a la industria de la publicitat i la comunicació. De fet, l’esdeveniment tindrà lloc en el marc de la setena edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, que se celebrarà els dies 7 i 8 de juny.

25è aniversari

Aquest 2023, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació compleix 25 anys, i per aquest motiu, l’agència Evil Love, soci corporatiu de l’entitat, ha preparat una imatge personalitzada i adaptada per l’ocasió. D’una banda, posant en valor la trajectòria de l’entitat des del seu naixement el 1998, i de l’altra, respectant i evolucionant el logotip inicial del Col·legi creat per Claret Serrahima.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Sitges Next s’alien per al 2023
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram