El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i el festival Sitges Next han acordat aliar-se per sumar sinèrgies i concentrar dates. Així ho va anunciar dijous el degà Miquel Campmany al final de la gala dels Premis Impacte. D’aquesta manera, l’edició de 2023 dels guardons se celebrarà a la població costanera en el marc del setè Sitges Next (el sisé és la propera setmana).

A més, el festival d’innovació en comunicació tornarà a la primavera (com en les quatre edicions prepandèmiques) i tindrà lloc els dies 7 i 8 de juny. El darrer dia, el Col·legi recuperarà la Nit del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya com a principal cita del sector, que inclourà la gala dels Premis Impacte i la posterior festa de celebració del 25è aniversari de la institució.

El Col·legi i Sitges Next ja van unir forces el 2020 amb l’objectiu d’impulsar el sector en un any marcat per la pandèmia de la covid, i els Premis Impacte aquell any es van lliurar en el marc del festival.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram