El Tribunal Català de Contractes del Sector Públic ha aixecat la suspensió cautelar de l’adjudicació d’un dels lots per a la gestió i inserció de la publicitat institucional de la Generalitat en els mitjans de comunicació. El Departament d’Economia i Hisenda, a través de la Secretaria de Difusió, va posar en marxa el concurs per a l’acord marc a finals de desembre.

La paralització de la concessió es va produir pel recurs presentat per Iki Media Communications, que havia estat exclosa de la licitació del lot 1 per incloure en un sobre informació corresponent a un altre. El Tribunal ha desestimat el recurs i ha aixecat la suspensió automàtica de l’adjudicació.

El lot aturat era el multimèdia, amb un valor estimat de 60 milions d’euros, corresponent als serveis de gestió i inserció de publicitat institucional en televisió, mitjans impresos, ràdio, exterior, mitjans digitals i xarxes socials i internet, noves tecnologies i nous dispositius digitals i/o interactius (a excepció d’aquelles actuacions vehiculades exclusivament a través de mitjans digitals i/o xarxes socials).

L’acord marc del lot 1 s’ha concedit a Havas Media Group Spain, Carat España, Wavemaker Publicidad España i la UTE Itam Media-Gesmedia Consulting

Per la seva part, el lot 2 s’ha atorgat a Proximia Havas, Publicis Media Spain, Adsmurai, Medalog Communications, Rebold Marketing i Nothingad Comunicació.

Amb un valor estimat de 27 milions, aquest segon lot correspon als serveis de gestió integral i inserció de publicitat institucional en les actuacions de comunicació vehiculades únicament en mitjans digitals i/o xarxes socials.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram