Prensa Ibérica ha incorporat Felipe de Lucas com a nou conseller delegat de la seva divisió comercial. El nou directiu de Prensa Ibérica 360º prové de la comercialitzadora de Prisa, on fins ara era director comercial.

“Amb la incorporació d’un professional de la seva talla, la companyia dona un pas important en l’objectiu de posar en valor l’escala del grup, que es caracteritza per una enorme capil·laritat territorial i un profund arrelament local dels mitjans que el componen”, ha assenyalat Aitor Moll, conseller delegat de Prensa Ibérica.

Felipe de Lucas té l’encàrrec d’impulsar l’estratègia de negoci del grup, que avança en camps com la digitalització, l’analítica de dades, la innovació en els formats i les solucions multimèdia, així com els nous models de subscripció digital.

A l’abril, la comercialitzadora de Prensa Ibérica ja va incorporar tres professionals provinents de Prisa Brand Solutions: Juan Pedro Díaz Armendáriz, com a director general comercial; Miguel Ángel Fernández, adjunt al director general comercial, i Mercedes Otálora, directora comercial a Catalunya.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram