El grup Henneo ha incorporat José Gutiérrez Cuéllar com a nou director de producte, solucions i innovació. L’objectiu és potenciar en totes les unitats de negoci el desenvolupament de productes i la conceptualització de nous serveis i oferta de valor als clients.

Gutiérrez prové de Havas Group, on treballava des de 2010, el darrer any com a global managing director – client digital services & technology, i té una àmplia experiència en el sector del màrqueting digital.

Henneo destaca que el nou directiu compta amb un perfil multidisciplinari “capaç” de desenvolupar productes i serveis pioners, fusionant data, audiència i tecnologia, per maximitzar el retorn de la inversió dels anunciants en l’entorn digital.

“La tecnologia, el data i l’automatització són pilars claus per seguir aportant valor a les marques, i el grup Henneo té tots els actius per donar solucions i serveis integrals i avançats en l’àmbit del màrqueting digital”, ha assenyalat José Gutiérrez.

“La hiperpersonalització en la comunicació digital liderarà la nova forma en què les marques es relacionaran amb els seus clients, on l’ús del first party data, en un futur sense galetes, serà una gran palanca per al èxit. El repte és apassionant, l’estratègia és clara i Henneo sap el que vol”, ha afegit.