En els primers nou mesos de l’any, la inversió publicitària en el conjunt de l’Estat va ser de 3.754,4 milions d’euros, un increment del 15,5% respecte dels 3.250,3 milions registrats en el mateix període de 2020, segons InfoAdex. Es tracta d’un percentatge a l’alça en la mateixa línia que el 15% de l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

En aquest cas el creixement es produeix en gairebé tots els àmbits, amb les excepcions dels dominicals, amb una inversió publicitària de 5,1 milions d’euros (–21,8%), i el cinema, amb 4 milions (–32,9%).

Per la seva part, la inversió publicitària de gener a setembre va ser d’1.229,7 milions d’euros en televisió (+15,3%), de 278 en ràdio (+12,3%), de 229,1 en diaris (+3,7%), de 88,2 milions en revistes (+17,9%), i de 193,3 en exterior (+25,8%).

Finalment, la inversió en digital va ser d’1.726,9 milions d’euros (+17,1%), dels quals 590,7 en cercadors (+6,9%), 677,6 milions en webs (+30%) i 458,5 en xarxes socials (+14,5%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram