La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat durant el primer semestre de l’any va ser de 2.668,1 milions d’euros, un augment del 2% respecte dels 2.615,4 milions registrats en mateix període de 2022, segons InfoAdex. L’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media xifra en un 2,8% el creixement en els sis primers mesos de 2023.

L’increment del primer semestre es va produir en la majoria dels àmbits, amb les excepcions de la televisió, que va ingressar 800,8 milions d’euros en publicitat (un 3,5% menys que el 2022); els diaris, amb 144,1 milions (–2,1%), i els dominicals amb 3,2 (–6,8%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 222,2 milions d’euros en ràdio (+6,7%); de 69,5 en revistes (+0,3%); de 175 en exterior (+20,2%), i de 7,1 milions en cinema (+19,2%).

Finalment, la inversió en digital va ser d’1.246,1 milions d’euros (+3,4%), dels quals 416,2  en cercadors (+2%), 485,2 milions en webs (+3,5%) i 344,7 en xarxes socials (+4,9%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram