En els primers nou mesos de l’any, la inversió publicitària en el conjunt de l’Estat va ser de 3.953,6 milions d’euros, un increment del 2,4% respecte dels 3.859,6 milions registrats en el mateix període de 2022, segons InfoAdex.

El creixement es produeix en la majoria dels àmbits, amb les excepcions de la televisió, amb una inversió publicitària de 1.121,4 milions d’euros (–2,3%); els diaris, amb 225,9 milions (–2,6%), i els dominicals, amb 4,4 milions (–11,7%).

Per la seva part, la inversió publicitària de gener a setembre va ser de 316,8 milions d’euros en ràdio (+4,9%); de 91,3 en revistes (+0,9%); de 287,1 en exterior (+18,6%), i d’11,1 milions en cinema (+12,7%).

Finalment, la inversió en digital va ser d’1.895,6 milions d’euros (+3,6%), dels quals 633,5 en cercadors (+1,9%), 738,3 milions en webs (+3,9%) i 523,8 en xarxes socials (+5,1%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram