La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat durant el primer trimestre de l’any va ser d’1.144,8 milions d’euros, un increment del 7,7% respecte dels 1.062,8 milions registrats en mateix període de 2021, segons InfoAdex. L’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media xifra en un 5,2% el creixement en els tres primers mesos de 2022.

L’augment del primer trimestre es va produir en gairebé tots els àmbits amb les excepcions de les revistes, amb una inversió publicitària de 24,7 milions d’euros (un 4,7% menys que l’any passat), i els dominicals, amb 1,7 milions (–14,3%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 383,7 milions d’euros en televisió (+1,1%); de 93,3 milions en ràdio (+13,2%); 55,1 en diaris (+8,6%); 54 en exterior (+52,5%), i de 2,2 milions en cinema (+245,3%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 530 milions d’euros (+9,1%), dels quals 194,2 en cercadors (+5,7%), 196,8 milions en webs (+10,7%) i 139 en xarxes socials (+11,5%).