La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat durant el primer trimestre de l’any va ser de 1.173,5 milions d’euros, un increment del 2,5% respecte dels 1.144,8 milions registrats en el mateix període de 2022, segons InfoAdex. L’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media xifra en un 3% el creixement en els tres primers mesos de 2023.

L’augment del primer trimestre no es va produir en tots els àmbits: les excepcions van ser la televisió, amb una inversió publicitària de 364,3 milions (un 5% menys que l’any passat); les revistes, amb 23,8 milions (–3,7%), i els dominicals, amb 1,3 milions (–18,8%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 107 milions d’euros en ràdio (+14,6%); 56,2 en diaris (+2,1%); 68,1 en exterior (+26%), i de 2,9 milions en cinema (+29,7%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 549,8 milions d’euros (+3,7%), dels quals 197,5 en cercadors (+1,7%), 207,1 milions en webs (+5,2%) i 145,3 en xarxes socials (+4,5%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram