L’Associació Catalana de Ràdio organitza el dimecres 8 de novembre al matí la jornada dedicada a la publicitat en el mitjà radiofònic. L’activitat tindrà lloc a la Casa de la Convalescència del Recinte Modernista de Sant Pau, a Barcelona.

En la jornada es presentarà l’estudi La paradoja de la planificación de medios. Estudio de la eficacia publicitaria, encarregat per l’Associació Espanyola de Radiodifusió Comercial, a càrrec d’Isabel Peleteiro i Concha Gabriel, directora i subdirectora d’IMOP Insight, respectivament.

A continuació tindrà lloc la ponència L’eficàcia comercial de la ràdio a Catalunya, amb la presentació de les principals magnituds per part d’Enric Yarza, propietari de Media Hotline.

L’ACR també ha programat la presentació de casos d’èxit internacionals i una taula rodona per analitzar l’eficàcia de la publicitat a la ràdio. La jornada la clourà Oriol Duran, secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram