L’oficina de l’agència creativa PS21 a Barcelona ha incorporat tres nous perfils per potenciar el seu equip i replicar el model de negoci de la seva matriu. Per una banda, la dupla creativa formada per David Bartolomé i Sergi Juvé (ambdós procedents de McCann Barcelona), treballaran de forma transversal amb els clients de PS21 Barna. Per l’altra, Cesc Caparrós (fins ara a Proximity Barcelona) s’incorpora per dirigir l’àrea de comptes i impulsar el nou negoci.

PS21 va obrir delegació a Barcelona el passat novembre sota la direcció d’Enric Nel·lo i Jaume Leix, amb l’encàrrec “replicar el model de negoci de la seva matriu amb la cultura i la identitat” de la capital catalana.

Així doncs, PS21 Barna es presenta com un “fidel reflex” de l’estratègia desenvolupada a Madrid: “aplicar la intuïció i la creativitat a tota la cadena de valor per transformar negocis, però amb un fora forta cultura local”.

L’ecosistema del grup J21 integra l’agència creativa PS21 (origen del projecte); la consultora de comunicació True; la consultora de disseny de productes i serveis digitals Redbility; l’agència digital ES3; la boutique creativa Pink; el laboratori cultural i disseny futurs Invisible; l’agència digital creativa FCK; el projecte editorial Líbero; l’agència creativa de futbol Líbero Creative Club, i la companyia de disseny industrial Lúcid, a més de PS21 Barna.