L’agència creativa PS21 obre delegació a Barcelona dirigida per Enric Nel·lo i Jaume Leix, que tenen l’encàrrec de “replicar el model de negoci de la seva matriu amb la cultura i la identitat” de la capital catalana.

Així doncs, PS21 Barna reproduirà l’estratègia desenvolupada a Madrid: “aplicar la intuïció i la creativitat en tota la cadena de valor per transformar negocis, però amb una forta cultura local”, concreta en un comunicat.

Nel·lo i Leis són cofundadors de l’agència digital creativa Full Circle Karma, adquirida pel grup Jungle21 el passat maig. Transformada des d’aleshores en la marca FCK, continuarà operant dins de PS21 Barna com a unitat d’innovació, oferint serveis als seus actuals clients i dedicant-se a projectes específics.

Els càrrecs de Beatriz Arce, directora general de PS21, i Sergio García, director d’estratègia, seran transversals a l’oficina de Barcelona. L’equip de PS21 Barna comença a operar amb una estructura de sis perfils: Aïda Vendrell, supervisora ​​de comptes; Judith Chafer, executiva de comptes; Javier Fernández, director d’art, i María Armisen, redactora creativa, a més d’Enric Nel·lo i Jaume Leis.

“En un moment en què els de Barna no parem d’escoltar el run run que la ciutat ja no és el que era, pensem que ara és el moment de fer-ho” assenyala Nel·lo. “No oblidem que Barcelona és un hub creatiu amb una gran cultura empresarial i emprenedora, una identitat pròpia que encaixa a la perfecció amb la cultura de PS21 que en pocs anys s’ha consolidat com una de les millors agències independents del nostre país”, subratlla.

El concepte de la campanya de llançament de la delegació és “Barcelona no és el que era”, com a expressió que s’utilitza per criticar la gestió de la ciutat els darrers anys. Així, sota aquest claim es desenvolupa un manifest que reivindica, a través de fites locals, el perquè sí que és un bon moment per obrir negoci a Barcelona.

L’ecosistema del grup J21 integra l’agència creativa PS21 (origen del projecte); la consultora de comunicació True; la consultora de disseny de productes i serveis digitals Redbility; l’agència digital ES3; la boutique creativa Pink; el laboratori cultural i disseny futurs Invisible; l’agència digital creativa FCK; el projecte editorial Líbero; l’agència creativa de futbol Líbero Creative Club, i la companyia de disseny industrial Lúcid, a més de PS21 Barna.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram