L’agència V3rtice ha renovat la seva imatge corporativa quan es compleixen deu anys de la seva posada en marxa amb una oficina a Barcelona a càrrec de Sergio Vicente i Laura Ruiz. Especialitzada com a agència de gabinets de premsa i relacions públiques, des de 2016 també té oficina a Madrid.

Actualment V3rtice està apostant per la digitalització dels seus serveis i el màrqueting digital, que es troba en plena expansió després de doblar el nombre de treballadors. Així, V3rtice està coordinant fins a 50 projectes de comunicació i premsa, digital, i disseny i visual.

A falta del darrer trimestre, V3rtice triplica la facturació de 2020. “Tot i que l’auge de l’àrea digital i audiovisual és evident, la nostra palanca continua sent les relacions públiques”, admet el cofundador de l’agència, Sergio Vicente.

“Vam néixer sortint d’una crisi i celebrem els nostres deu anys sortint-ne d’una altra. I en ambdues vam sortir reforçats”, subratlla Vicente.

Reforçant la marca

La nova imatge corporativa recupera el color violeta inicial afegint-li una tonalitat elèctrica que connecta amb el color groc. “Volíem homenatjar els nostres orígens, però mostrant aquesta etapa actual d’acceleració que vivim”, subratlla la cofundadora de l’agència, Laura Ruiz.

La prioritat de l’agència és convertir-se una marca “més activa, digital i moderna”, diu Ruiz, capaç de reflectir els valors digitals, creatius i estratègics que han caracteritzat V3rtice durant una dècada.