L’empresa d’impressió digital Marc Martí és un dels patrocinadors prèmium dels Premis Impacte 2022, el termòmetre de la salut creativa en màrqueting, publicitat i comunicació de Catalunya, juntament amb la Fundació “la Caixa”, ACCIÓ, Carat, LaviniaNext, Ayonow, luk hiar i Zoopa.

Els guardons organitzats pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya enguany compten amb nou categories: Social, Sostenibilitat, Diversitat, Tecnologia, Comercial, Corporatiu, Internacional, Talent internacional i Talent jove. A aquestes s’hi suma el Premi d’Honor, decidit per la junta de govern del Col·legi.

L’objectiu dels Premis Impacte, dels quals Comunicació 21 és mitjà col·laborador, és reforçar l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa en les marques i la ciutadania.

Els Premis Impacte 2022 tindran lloc el 3 de novembre amb la mateixa fórmula de l’anterior edició, amb dues parts diferenciades: un programa de conferències al matí a El Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels guardons a la tarda al CosmoCaixa. A continuació, es recuperarà la festa sectorial per tancar la jornada.

Marc Martí: “Els professionals d’avui no tenen idees; falta més enginy, originalitat i ofici”

Marc Martí, un proveïdor clau de la Festa Major de la Mercè