La plataforma d’streaming Filmin ha fitxat Pilar Toro Trujillo com a directora de màrqueting. La seva incorporació es produeix després d’una reestructuració en el departament de màrqueting i busca enfortir la imatge de la marca i apuntalar el seu creixement. Toro prové de Netflix, on fins ara era responsable de màrqueting.

Filmin va posar en marxa una direcció de màrqueting l’abril de 2021 amb Carmina Serrano al capdavant, però només va durar en el càrrec fins al novembre.

“La Pilar en ajudarà a millorar encara més l’impacte de la nostra marca, de les estrenes exclusives i dels futurs Filmin Originals que estan per arribar”, assenyala Jaume Ripoll, cofundador i director editorial de la plataforma. “El seu talent i coneixement se suma al d’un equip excepcional amb el qual estic convençut que Filmin aconseguirà grans fites”, afegeix.

Pilar Toro acumula més de deu anys de trajectòria en el sector audiovisual. Es va incorporar a Netflix el 2017 com a estratega de xarxes socials i marca a Amsterdam, i des de 2020 era responsable de màrqueting de la plataforma. Anteriorment havia treballat a Canal+, DeAPlaneta i NBCUniversal.