L’agència de comunicació Roman ha adquirit l’estudi de disseny La Casa de Carlota, que es caracteritza per comptar integrats en el seu equip amb creatius amb autisme i síndrome de Down.
Amb la compra, La Casa de Carlota s’integra dins del departament creatiu de Roman, el qual dona servei a totes les unitats de negoci de l’agència, i que estarà liderat per José María Batalla, fundador de l’estudi, que a més s’incorpora al comitè de direcció de Roman.
“Amb La Casa de Carlota estem generant un doble impacte positiu. En ells, perquè els donem impuls i sinergies per créixer, i a Roman, perquè sumem talent, portafolis de serveis i diversitat, i un avantatge competitiu indiscutible”, assenyala Silvia Alsina, presidenta i CEO de l’agència.
Amb l’adquisició, es formalitza la unió de dues empreses amb el certificat del moviment B Corp (companyies compromeses amb una economia més inclusiva i sostenible per a les persones i el planeta). Roman i La Casa de Carlota són respectivament la primera agència de comunicació i el primer estudi de disseny en obtenir aquesta certificació a Espanya.
“Formar aquesta aliança amb Roman significa unir-se a un equip que comparteix els mateixos valors, i que utilitza la força del seu negoci per impactar en el seu entorn més immediat. Si les empreses volen competir en el mercat estan obligades a qüestionar el seu model de negoci i liderar reptes transformadors en la societat i el medi ambient”, assenyala Batalla, que també assumeix els projectes de Roman vinculats al moviment B Corp.