La degana del Col·legi de Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya, Rosa Romà, assegura en un article d’opinió a La Vanguardia (dins la secció El mirador de la comunicació i el màrqueting) que el nou Hub del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya “és un lloc de trobada per moure el país”.

Romà assegura que el sector del màrqueting i la comunicació de Catalunya és “un ecosistema vibrant, un hàbitat on es desenvolupen les relacions, històries i canals per fer possible que les entitats arribin a comunicar-se amb les persones a qui volen arribar”. Per això, la degana subratlla que “són necessaris entorns com el Hub, on es faci possible que passin coses”.

En l’article, Romà cita la figura de Prat Gaballí –referent fundacional de la publicitat a Catalunya, a Espanya i al món– qui “encarna la diversitat de les cultures i coneixements que avui conforma la nostra indústria”.

Romà diu que “la creativitat és inspiració” i subratlla que “si volem un país divers, un país creatiu amb un ecosistema d’empreses, organitzacions i professionals que marquin el futur del sector, calen entorns que facilitin les seves interrelacions per a generar noves sinergies i noves idees”. La degana clou que “espais com el Hub devenen imprescindibles per donar visibilitat als grans projectes i al robust talent que tenim al nostre país”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram