Daniel Calabuig, Pablo Muñoz, Fredo Sanz, Víctor Blanco, Agustín Soriano, Edgar Martín-Blas, Sergio García i Álex Pallete, nous ponents confirmats.

La programació de la setena edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next és a punt de completar-se després de l’anunci de vuit nous ponents. Són Agustín Soriano, director d’estratègia de McCann World Group; Víctor Blanco, director creatiu executiu de PS21; Sergio García, director d’estratègia de PS21; Fredo Sanz, CEO d’Univrse; Edgar Martín-Blas, CEO de Virtual Voyagers; Álex Pallete, fundador de Picnic; Daniel Calabuig, director creatiu executiu de Cøllage, i Pablo Muñoz, CEO de Cøllage.

Els nous ponents s’afegeixen als vuit anunciats entre la setmana passada i l’anterior: Edu Pou, fundador de Metacampus; Jorge Calleja, CCO de Meta Reality Labs; Jordi Pont, director creatiu sènior EMEA de Nike; Germán Silva, CEO de Pink Lab; Àxel Gasulla, CEO de Domestic Data Streamers; Alba Vence, directora creativa de l’agència Lady Brava; Alfonso García-Valenzuela, CCO i CINO de Mediabrands Content Studio, i Mathieu Felix, CEO i director creatiu de TigreLab.

Als 16 ponents actuals encara se n’hi sumaran alguns més, que acabaran de completar una graella que navega per diversos camps temàtics: les estratègies, les campanyes, les marques, les aplicacions tecnològiques, la creativitat, les agències –tant les globals com les indies– i les noves realitats.

Per segon any, la programació té com a curador el publicista Enric Nel·lo, soci i director creatiu de Full Circle Karma.

El Sitges Next 2022 se celebrarà els dies 10 i 11 de novembre al Mercat Vell, el Palau de Maricel i la Fundació Stämpfli de la població del Garraf.