El festival d’innovació en comunicació Sitges Next celebra la seva sisena edició dijous 11 i divendres 12 de novembre. El certamen aplegarà una quarantena de professionals en una vintena de sessions de ponències, col·loquis, debats, i exposició de casos i tendències.

El programa s’estructura en nou àmbits: innovació, estratègia, branded content, producció, nou periodisme, docència, automoció, activisme i creativitat.

El Sitges Next es tancarà divendres amb la concessió dels premis What’s Next 2021, repartits en cinc categories: producció, agència, projecte innovador, projecte social i professional innovador.

Enguany el festival se celebrarà amb format híbrid, presencial i en línia.

Programa Sitges Next 2021

Dijous 11 de novembre

  • Don’t Act, React (9.40 h) – Pablo Filomeno (Feeder)
  • Innovación saludable (10.10 h) – Elvira Arzubialde (Vmlyrx, VPP Health)
  • Taula rodona producció: Sincronizando marcas y audiencias (10.40 h) – Pablo García Acon (Primo Content), Bep Moll (Branded Mamma, Elite Team), Ramon Arteman (Metropolitana de Muntatges) i Xavi Tribó (Glassworks Barcelona)
  • Taula rodona docència: Advertising is changing, Ad Schools too (11.30 h) – David Tetilla (Barcelona School of Creativity), José Olivares (Madrid Content School), Santi Gantes (Brother), Rafa Gil (The Atomic Garden) i Dan Peisajovich (Complot Escuela de Creatividad)
  • Understanding what is happening in the world in just a couple of minutes (12 h) – Daniela McArena, Paula Muñoz i María Murillo (Act2ality)
  • Metaversos: la próxima gran revolución digital es inmersiva (12.30 h) – Óscar Peña (Wunderman Thompson)
  • Collaborative, the true meaning of network (13 h) – Sunde Sastre (Cøllage)
  • Taula rodona branded content: ¿Por qué lo mejor está por venir? (16.10 h) – Pablo Muñoz (Cøllage), José Olivares (Madrid Content School) i Carles Ortet (Zoopa, The Smart Agency)
  • Branding <3. Brandeando desde el cora (16.40 h) – Bruno Sellés (Vasava)
  • Taula rodona nou periodisme: 2022: el nuevo, nuevo periodismo
    (17.10 h) – Daniela McArena, Paula Muñoz i María Murillo (Act2ality), Anna Domènech (El Periódico) i Santi Terraza (Hydra Media)
  • New Thinking, key to restore the balance (17.40 h) – Olivia Walsh (Apple Tree Communications)
  • Content is business (18.10 h) – José Olivares (Madrid Content School)
  • Taula rodona estrategia: New audience, new strategies (18.50 h) – Victor Gutiérrez de Tena (APG Spain), Raquel Espantaleón (Sra. Rushmore), Olivia Walsh (Apple Tree Communications) i Camil Roca (K1000, Comunicación Colaborativa)

Divendres 12 de novembre

  • Creativos vs Creadores (9.30 h) – Gil Blancafort (Vertically®, Yslandia, Wheelzzz®) i Marga de Miguel (AI of Things)
  • Taula rodona automoció: Looking for a rich content experience (10 h) – Joaquim Ramis (Shakelton), i Sam Judez (DDB España)
  • Taula rodona activisme: Activismo y propósitos, actitud o pose (10.30 h) – Marc Lite (Firma), Jesús Revuelta (independent), Chacho Puebla (Felicidad) i Jordi Barri (Flax & Kale)
  • New Money Only (11.20 h) – Albert Folch i Rafa Martínez (Folch)
  • Taula rodona innovació: Looking for a rich content experience (11.50 h) – Pancho Cassis (David The Agency), Gil Blancafort (Vertically®, Yslandia, Wheelzzz®), Óscar Peña (Wunderman Thompson), Xavi Tribó (Glassworks Barcelona) i Marga de Miguel (AI of Things)
  • Nuevos sistemas creativos (12.20 h) – Agustín Vivancos (PS21)
  • Good side of business (12.50 h) – Eva Santos (Delirio & Twain)
  • Jose María Piera y Toni Segarra: una conversación privada (13.20 h) – Jose María Piera (Wundermann Thompson) i Toni Segarra (Alegre Roca)
  • Más mujeres creativas (16.10 h) – Helena Marzo (independent) i Eva Conesa (twoelf)
  • Simplify Design (16.40 h) – Verònica Fuertes (Hey)
  • Lliurament de premis (17.20 h)

Les ponències i taules rodones es duran a terme al Mercat Vell de Sitges, mentre que la Fundació Stämpfli i el Palau de Maricel acolliran activitats complementàries de networking.

Enric Nel·lo: “El repte del Sitges Next 2021 és inspirar l’audiència”