Albert Mundet, Jorge Sandua i Joan Alvares.

El festival d’innovació en comunicació Sitges Next continua bastint el programa de la seva novena edició amb la incorporació de dues noves ponències.

Una, dels caps visibles de l’agència Putos Modernos, Joan Alvares i Jorge Sandua, director creatiu i cap de producte, respectivament. I l’altra, al voltant del Barça Innovation Hub, el laboratori d’idees i estratègies del club, a càrrec del seu director general, Albert Mundet.

L’organització destaca que la participació dels tres nous ponents al certamen aportarà noves dimensions en creativitat i innovació en un programa centrat en els creadors visionaris.

El Sitges Next 2024 tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig al Teatre Prado. El certamen se celebrarà en aliança amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que el dia 9 organitzarà els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació.

Els tres nous participants se sumen als anunciants prèviament: Laia Grassi, Christian López, Miguel Espada, Jimena Tormo, Jaume Montané, Mike Ramos, Esther Souto, Xavier Mitjana, Delia Rodríguez, Álvaro Antoñanzas, Álvaro Monzón i Isabel Sebastián. En els propers dies, el festival donarà a conèixer el conjunt de la programació.

El Sitges Next incorpora ‘batalles’ creatives en viu
Delia Rodríguez i Xavier Mitjana oferiran ponències sobre IA a Sitges Next
Sitges Next abordarà les hiperexperiències de la mà de DeuSens
El Sitges Next 2024 anuncia els primers ponents
Els creadors visionaris protagonitzaran el Sitges Next 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram