Álvaro Antoñanzas, Isabel Sebastián i Álvaro Monzón.

El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha incorporat nous ponents en el programa de la seva novena edició per tractar les hiperexperiències, una tendència emergent.

Així, tres responsables de l’agència interactiva DeuSens exposaran les seves experiències i propostes sobre realitats virtual, augmentada i mixta. Són Álvaro Monzón, cofundador i conseller delegat; Álvaro Antoñanzas, cofundador i director d’operacions, i Isabel Sebastián, manager internacional.

El Sitges Next 2024 tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig al Teatre Prado, amb un programa que pivotarà entorn els creadors visionaris. El certamen se celebrarà en aliança amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, que el 9 de maig organitzarà els Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació.

Els creadors visionaris protagonitzaran el Sitges Next 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram