Taboola, empresa dedicada a la gestió de contingut per al web obert, ha tancat un acord amb el Grupo Godó per gestionar en exclusiva la publicitat nativa de tots els seus mitjans.

Amb aquest acord, Godó podrà gestionar totes les eines de publicitat nativa de Taboola, les quals han de permetre la recirculació dels propis continguts, incrementar l’engagement de l’usuari, intercanviar audiències entre els diferents mitjans, o generar més tràfic a través de l’agregador de notícies Taboola News.

“L’aliança amb Taboola ens ajuda a reforçar el nostre posicionament de grup líder en el mercat de mitjans a Espanya, ja que en implementar la seva tecnologia de publicitat nativa i les seves eines de monitorització en temps real dels temes que més interessen als usuaris, aconseguim oferir els continguts que més es demanen”, destaca Ivan Grau, director de Godó Strategies.

“A més, consolidem la nostra estratègia de mitjans, donat que aconseguim cobrir les nostres necessitats digitals de monetització, engagement i recirculació dels nostres continguts editorials, així com intercanviar audiències entre les nostres diferents capçaleres”, afegeix.

“Amb aquest acord, Grupo Godó demostra el seu compromís per la innovació i per oferir amb aquesta aposta als seus lectors les informacions més rellevants per a ells. A més, que aquestes es llegeixin en el màxim nombre de dispositius possibles i estar habilitats per comptar amb noves formes de monetització dins de la seva estratègia digital”, ressalta per la seva part Adam Singolda, fundador i conseller delegat de Taboola.

La setmana passada, Taboola va anunciar un acord en la mateixa línia amb Prisa.