Vocento reforça el seu posicionament en la indústria publicitària amb l’adquisició de l’agència creativa &Rosàs. Amb l’operació, l’agència mantindrà la seva autonomia dins del grup de comunicació, segons remarca el seu fundador i conseller delegat, Jordi Rosàs.

“En 20 anys no hem perdut cap client per servei, estratègia ni creativitat. Hem ajudat a construir el destí de moltes marques com Mahou, Cupra, Carbonell, Dewar’s, Decathlon o Damm, i fins i tot l’OMS va escollir la nostra campanya de donació de sang com a millor estratègia mundial. I tot sense haver renunciat als nostres principis d’excel·lència, rigor, honestedat i transparència. Així continuarem”, remarca.

Amb la incorporació de &Rosàs, Vocento amplia la seva xarxa global d’agències, que inclou Tango, Yellow Brick Road, Melé, Pro Agency i Antrópico.

“En aquests temps és il·lusionant formar part de la construcció d’aquesta xarxa que neix amb l’ambició de ser una referència al país, i que ens permet garantir que mantenim el nostre esperit i la nostra qualitat alhora que complementem els nostres serveis”, assenyala Jordi Rosàs.

La xarxa d’agències de Vocento estarà coordinada per Antonio Méndez, conseller delegat de Tango, amb la voluntat de dotar-la de flexibilitat per facilitar les sinergies i treballar amb solucions integrades de comunicació, creativitat, estratègia digital, branded content i producció.

“Aquest acord, primer de tot, és la conjunció de les persones que conformen les companyies, amb valors compartits, talent i nivells d’excel·lència i innovació incomparables. Ens mourem en un nou model de treball més enriquidor, però sense perdre la nostra essència”, apunta Méndez.

El conseller delegat de Vocento, Luis Enríquez, destaca que amb la compra de &Rosàs el grup reforça la seva presència en el món de les agències, on va entrar el 2017. “Busquem sempre el millor talent i &Rosàs és una prova inapel·lable. És un pas més en la nostra aposta per la comunicació en totes les formes mentre seguim consolidant la diversificació del grup en aquest i altres sectors”, diu.

Jordi Rosàs: “En la publicitat s’inventa cada cop menys i es reinterpreta cada cop més”
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram